[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht Hasj en zwarte rook bij aansteken.. -

Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#1
Hey allemaal
Ik heb onlangs een blokje maroc hasj gekocht
De hasj is redelijk zacht en vind het er zelf wel redelijk uitzien en de smaak is 6.5/10

Ik heb al een paar keer zwarte rook(stinkt niet) gehad bij het aansteken van de joint maar zodra hij goed aanstaat komt er witte rook vanaf

En nu vroeg ik me af of zwarte rook bij hasj tijdens het aansteken iets kan zeggen of er troep in zit

Greetz

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#3
Thx a lot voor de reacties
Ik heb het blokje aangestoken en er een koffie filter boven gehouden en die word helemaal zwart..dus er zit zeker rommel in

Heb er ook een filmpje van gemaakt
Voor de mensen die willen weten hoe troep eruit ziet als je het verbrand
Deze hasj heb ik gehaald bij iemand van dit forum
Zijn naam is snellejelle16 net als zijn wickre

https://youtu.be/6JP-x4nLONM

Klaas bevind jij je in Nederland of België? Thx
Laatst gewijzigd door Realbuyer op 06 apr 2019, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#7
ben net ff langs de local coffeeshop geweest en heb een blokje rolex hasj gekocht 6.5 degram
En daar heb ik een vuurtje bij gehouden en zelf daar komt zwarte rook vanaf..wel velemale minder dan het andere blokje maar als nog zwarte rook en bij de joint ook geen olielaagje onder de astop
Het borrelt wel eerder/meer en is super zacht en sticky en smaakt een beetje aarde achtig (wel lkkr)

Heb hier ook een filmpje van gemaakt
https://youtu.be/UQqNesCyt7I

Ik vraag me af of echt goede hasj totaal geen zwarte rookt geeft ?? Of is deze hoeveelheid normaal

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#8
Hasjdabs schreef:
06 apr 2019, 18:33
Als je op zoek bent naar echt mooie hasj soortjes kun je dabsnl een proberen ook omgeving Amsterdam en heeft zeer mooie producten
Heb paar maanden terug bij dabsnl besteld en dat was zeker een topper en beter dan een van mijn local coffeshopz..vind het alleen wel prijzig als je minder als 100g haalt vandaar dat ik even verder ging kijken wat er nog meer beschikbaar was :shock:

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#10
Gringo007 schreef:
09 mei 2019, 16:12
Naar mijn weten heeft hasj altijd of bijna altijd zwarte rook wanneer hij in brand staat ( met een vlammetje ) wanneer je de vlam uitblaast dan moet er witte rook van afkomen ! Zo niet dan is het echt troep .

Groetjes gringoc
lol, had deze topic ook gelezen, die gasten verbranden hun gerief om zwarte rook te zien, hu ?? lol echt grappig dit. Dus nu weet iedereen het, als je wiet of hasj rookt, smijt hem dan direct weg, is echt brol ! :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron