[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht Vapor Volcano - Pagina 2 -

Re: Vapor Volcano

#14
timkortrijk schreef:
01 dec 2017, 18:43
Als je voor 0.3gr al goed stoned wordt kan je een uurke a 2 later nog ne ballon vullen met 0.3 en ben je nog steeds maar iets meer als nen halve gram kwijt he.
Duurt het lang voor diene ballon opgevuld is?
Meestal als ik ne joint rol, rol ik hem te zwaar 0.7gr a 1gr, waardoor ik er langer als een half uur aan zit en ik merk als ik er zo paar op avond rook dat ik bijna hele avond beneden zit te smoren ipv in menne living zit te chillen met vriendin...
Wil dit toestel gaan gebruiken voor gezonder te paffe en dat ik sneller klaar ben met paffen en als het dan nog goed effect geeft en niet extra verbruik geeft, weet ik denk ik genoeg ^^.

Iets van andere nadelen buiten het dure prijskaartje aan dit toestel?

En what about de taste van deze ballon? Krijg je de lekkere wietsmaak in je mond of geeft da toestel andere smaken (van ballon) mee waardoor niet zo lekker smoort?

Nog bijkomende vraag: als je van den ballon taft of smoort, komt dit hard binnen waardoor je bijna moet hoesten (zoals te gevulde jointass:p) of eerder zachtjes binnen?
Idd ik klets ook .7 in mijn joins... kvind da zo nen ballon snel op is ma qua smaak goh da was wel echt de max khad toen wel geen topper soortjes juist ma bubblehum en gewone haze smaakten toen echt hemels in dienne ballon! komt totaal nket aan zoals bong ofso alsge nen diepe trek neemt gaje het een beetje in u keel voelen maar belange zoveel niet. Tis zowiso veel gezonder dan altijd joinkes te paffen denkek

Re: Vapor Volcano

#15
brotherhoodoflove schreef:
02 dec 2017, 00:39
Screenshot_20171202-003545.pngScreenshot_20171202-003501.png

En wil je zeker zijn dat je kwaliteit hebt dan ga je maar voor draagbare crafty of duurdere mighty van s&b
Zit al een paar jaar te kijken of de Mighty echt de moeite waard is, heb jij die weleens geprobeerd?

Wat ik snap van pen-vaporizers is dat je moet zorgen dat het van rvs en glas is gemaakt (althans de kamers die in aanraking komen met de rook) en dat je bij de goedekope vaporizers een smerige plasticsmaak erbij krijgt, ademas dat het erg slecht is om die verbrande plastic lucht te inhaleren.

Re: Vapor Volcano

#17
Je kan deze ook kopen ook met ballonnen en je kan er
Ook van roken met een darm en is toch een stuk goedkoper
Ik heb een bob marley pijp met water en vind daar
Veel werk aan om steeds te kuizen als ik er nieuwe wiet bij doe
Denk dat dat zo met die toestellen ook zo is
Daarom heb ik ook nog geen gekocht
Ik zou er veel meer wiet gebruiken en heb al een balkon op gerookt

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron